Pivo in cvetje

Pivo in cvetje Laško – nadvse uspešna 55. izvedba

Letošnji festival je po dolgih letih organizacijskega vodenja Pivovarne Laško Union prevzel javni zavod Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško – STIK, občina Laško nastopa v vlogi partnerja festivala, medtem ko je Pivovarna Laško Union (PLU) še vedno glavni sponzor dogodka in poleg vsebinske vpletenosti v organizacijo osredotočena tudi na promocijske aktivnosti, ki jih znamka Pivo in cvetje Laško omogoča. PLU v okviru sponzorstva festivala zagotavlja poleg sredstev za organizacijo tudi finančna sredstva za glasbeni program, ki so ga že šesto leto zasnovali ter izvedli skupaj s strokovnjaki agencije Ovum. Ključni akterji so torej ostali isti, zamenjale pa so se nekatere vloge. Tudi zato je v izkušeni ekipi teklo vse po načrtih, program je bil izpeljan v celoti ter navdušil številne obiskovalce.

Piše: Darinka Pavlič Kamien

 

Laško, 15. julij – Letošnja 55. izvedba festivala Pivo in cvetje Laško je v celoti uspela. Vreme se je nekoliko poigralo z obiskovalci le v petek, sicer pa je festival spremljala vremenska sreča. Tudi zato so v štirih dneh ponovno zabeležil kar 75 tisoč obiskovalcev.

Festival se dogaja na prostem, zato vremenske okoliščine lahko bistveno vplivajo na vsebinski del dogajanja, kot tudi na sam obisk. Kljub negotovi napovedi za celotno drugo polovico tedna, je bilo vreme, z izjemo začetka petkovega večera, vendarle velik zaveznik organizatorjev, pa tudi številnih zvestih ljubiteljev glasbe, še posebej tistih, ki vsako leto festival doživijo pod šotori. Sobotni večer je privabil v Laško rekordno število obiskovalcev. Tudi zato letos ocenjujejo obisk 75.000 festivalskih gostov, toliko kot lani, kar postavlja Pivo in cvetje Laško na prvo mesto naših glasbeno turističnih dogodkov.

Pohvalno je, da kljub tako izjemnemu obisku organizatorji niso zabeležili niti enega varnostnega incidenta. To potrjuje uspešnost akcij glavnega pokrovitelja PLU pri ozaveščanju obiskovalcev o odgovornem uživanju alkohola, kar vodi v vse večjo ozaveščenost obiskovalcev za lastno varnost.

Tudi sicer je potrebno posebej poudariti, da ostaja vloga Pivovarne Laško Union v izvedbi tega projekta mnogo večja, kot le klasična vloga glavnega sponzorja. Poleg že do sedaj uveljavljenih stebrov promocije PLU, kot je podpora postavitvi posebne lokacije ambasadorjev znamke Laško – Društva Laških pivovarjev, polnitve posebne edicije piva Laščan posebej za meščane Laškega ter aktivnega sodelovanja v tradicionalni povorki, je letos ob podpori PLU uspešno zaživelo še nekaj projektov: Varno je legendarno, ki ozavešča o odgovornem pitju alkohola in Dvigni roke za Laško, ki postaja simbol blagovne znamke Laško in dogodkov, na katerih se pojavlja. Koncept festivala je torej tesno prepleten z aktivno vlogo in angažiranjem sodelavcev PLU, z njihovimi idejami in vsebinsko širino, brez katere festivala, kot ga poznamo že več kot pol stoletja, ne bi bilo.

Partnerji festivala se iskreno zahvaljujejo vsem obiskovalcem, da so s svojo prisotnostjo soustvarjali izjemno festivalsko vzdušje ter vsem glasbenim skupinam, članom Hortikulturnega društva Laško za res izjemne ter inovativne cvetlične razstave, članom kulturnih društev, še posebej kulturnemu društvu Laška pihalna godba, ter vsem drugim, ki so še prispevali svoj delež pri ustvarjanju in izvedbi programa.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

sl_SISlovenščina
sl_SISlovenščina